IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 System walki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Pandora
Ofiara
avatar

Liczba postów : 7
Join date : 24/05/2013

PisanieTemat: System walki   Pon Lut 03, 2014 3:21 pm

Jak dla mnie powinien istnieć jakiś sensowny system walki, jednakże typowe "atak-obrona" jest nierealistyczne, dlatego też wychodzę z pewną propozycją.

Lisa vs Mira (pierwsze lepsze imiona, bo krótsze od "gracz nr.1 i gracz nr.2")
I TURA

Lisa- ATAK

Lisa atakuje, jednakże trzeba uwzględnić co pod owym "atakiem" może się kryć. Po pierwsze nie możemy pisać, że dana czynność nam wyszła i są jej skutki, od tego jest MG.

Lisa uderzyła Mirę w nos, przez co poleciała jej krew.- Tak NIE robimy!

Lisa bierze zamach prawą ręką, celując przy tym w nos Miry.- Za to tak już można.

Post ataku powinien zawierać krótkie i zwięzłe opisy, które nie utrudniają interpretacji ani osobie, która będzie się bronić, ani MG.

Lisa ściąga swojego prawego buta i wyciąga z niego kluczyk, a potem zdejmuje torbę i wyciąga z niej szkatułkę i otwiera ją. Wyciąga z niej kolejną szkatułkę, wpisuje szyfr, a potem wyjmuje super-mega-niszczycielską kaczkę Ździsławę, którą rzuca w stronę przeciwniczki.- Takie akcje raczej nie dojdą do skutku...

Po ataku przyszedł czas na obronę...

Mira- OBRONA+KONTRATAK

Mira się broni przed atakami swojej przeciwniczki. Obrona nie może zawierać niczego, co by służyło bezpośrednio zranieniu przeciwnika. Jedynie czysto defensywne ruchy typu odskoki, bloki mieczem itp.

Mira próbuje sparować uderzenie Lisy ręką.

Jednakże nie można robić coś w stylu:

Strzelam do Lisy, by ta nie strzelała do mnie.

Gdy skończymy obronę piszemy kontratak, który wygląda tak samo jak atak, więc opisywać go nie będę...

Lisa- Obrona

Teraz to Lisa się broni, jednakże w przeciwieństwie do Miry nie pisze już kontrataku.

Werdykt MG

TURA 2

Mira- ATAK
Lisa- OBRONA I KONTRATAK
Mira- OBRONA
MG

Wydaje mi się, że to jest lepszy system niżeli ATAK-OBRONA. Może nieco bardziej skomplikowany, ale dodający walce dynamiki i realistyczności.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nimue
Żniwiarz
avatar

Liczba postów : 14
Join date : 25/01/2014

PisanieTemat: Re: System walki   Pon Lut 03, 2014 8:29 pm

W gruncie rzeczy to, to samo atak-obrona, czy atak-obrona i kontratak - obrona.. Tylko krócej zawarta. Jeśli miałabym wybierać zostałabym przy samym ataku-obronie. W gruncie rzeczy może wydać się to banalne, ale po prostu MG będzie miał mniej do czytania. Tak przynajmniej ja uważam, niech się reszta wypowie.

W razie czego można by zrobić walki testowe na jednym i drugim systemie. Zobaczymy, co będzie wygodniejsze dla MG i to byśmy dali jako system gry, pasuje?

___________________


Kobieta musi być piękna i silna.
Łamię regułę, ponieważ jestem brzydka i słaba.
Pozdrawiam, Nimue Heavensword.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Pandora
Ofiara
avatar

Liczba postów : 7
Join date : 24/05/2013

PisanieTemat: Re: System walki   Wto Lut 04, 2014 6:34 pm

Ja osobiście lubię bardziej ten system, jednakże to zależy od ludzi. Jak będą chcieli, to tak zrobimy. Mamy arenę offtopową, można testować.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nimue
Żniwiarz
avatar

Liczba postów : 14
Join date : 25/01/2014

PisanieTemat: Re: System walki   Wto Lut 04, 2014 8:42 pm

To poczekamy na decyzję choćby i Leatte i zdecydujemy.

___________________


Kobieta musi być piękna i silna.
Łamię regułę, ponieważ jestem brzydka i słaba.
Pozdrawiam, Nimue Heavensword.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
System walki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Misje, walki, eventy i inne
» System rozgrywania meczów.
» Akademia sztuk i sportów walki Santiago Xtreme
» Statut szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie [do edycji]
» Grade System

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wishtown :: Organizacja :: Tablica Ogłoszeń :: Pytania i Propozycje-
Skocz do: