IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 Rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sybille
Ofiara
Sybille

Liczba postów : 60
Join date : 11/05/2013

Rangi Empty
PisanieTemat: Rangi   Rangi EmptyNie Maj 12, 2013 12:55 pm

Spis dostępnych rang dla każdej z grup. Oczywiście, do administracji można przesyłać własne propozycje nowych tytułów.
UWAGA: Na rangi z gwiazdką wymagana jest historia postaci (na minimum 400 słów) – wtedy można w karcie wnieść prośbę o jej przyznanie. Propozycja zostaje rozpatrzona przez administrację. Należy jednak pamiętać, że są to postacie szczególnie ważne dla fabuły forum, a więc będą one musiały brać udział w niektórych ważnych eventach oraz inicjować wydarzenia, mające wpływ na całe Wishtown. Konieczna jest większa i regularna aktywność (ranga może zostać odebrana)!


I n k w i z y c j a :

  • Arcymistrzyni* – Przywódczyni organizacji, kobieta skupiająca w swych rękach władzę nad całą Inkwizycją. Stowarzyszenie jest jej bezgranicznie oddane, a ona sama budzi respekt pośród wszystkich. Dla ludzi jest prawdziwą bohaterką, zaś dla czarownic najgorszym koszmarem. (ograniczenie wieku: +30)
    + Dodatkowo: przy wyborze tej rangi otrzymuje się możliwość posiadania 1 dodatkowej broni.
  • Mistrzowie – Członkowie Inkwizycji, wyróżniający się doświadczeniem, stażem (minimum 10 lat) i wybitnymi zasługami. Pełnią funkcję zwierzchnią nad swoimi oddziałami oraz zajmują się organizacją akcji o większej skali. Są zobowiązani składać raporty bezpośrednio do Arcymistrzyni, która jako jedyna stoi ponad nimi, a przy podejmowaniu przez nią ważnych dla Inkwizycji decyzji mają głos doradczy. Ponadto każdy z nich wykłada w Akademii im. św. Rozalii. Wyjątkiem jest Mistrz grabarzy, który pełni funkcję głównie reprezentacyjną w tym gronie. Wybrany zostaje przez Arcymistrzynię w porozumieniu z królową Wielkiej Brytanii. Zajmuje się pozyskiwaniem dodatkowych funduszy od Jej Wysokości Wiktorii i zarządza nimi, a także wykorzystuje poparcie władzy organizacji oraz władzy monarszej do jeszcze bardziej efektywnego krycia brudów Inkwizycji. Składa raporty zarówno Arcymistrzyni, jak i królowej.

    • Mistrz żniwiarzy*
    • Mistrz katów*
    • Mistrz balsamistów*
    • Mistrz grabarzy*
    • Mistrz męczennic*
    • Mistrz psów gończych*


  • Żniwiarze – Elitarny oddział zabójców przeszkolony do likwidacji czarownic oraz Koszmarów. Stanowią prawdziwy postrach wiedźm, ale także wśród ludzi budzą czasem niemałe przerażenie. Perfekcyjne maszyny do zabijania. Nierzadko zostają nimi przestępcy, także ci z wyrokiem śmierci, ułaskawiani dzięki wpływom Inkwizycji.
  • Kaci – Nieoficjalnie nazywani naczelnymi sadystami. Ludzie równie potworni, o ile nie gorsi, niż Żniwiarze. Podobnie jak w ich przypadku, większość Katów stanowią mordercy i przestępcy. Oddział ten zajmuje się wykonywaniem egzekucji, także publicznych oraz przesłuchaniami – czarownic i ludzi z nimi powiązanych. Nie trzeba chyba tłumaczyć jak bardzo drastyczne bywają ich metody zdobywania informacji.
  • Balsamiści – Oddział składający się z najlepszych naukowców Inkwizycji. Balsamiści zajmują się wszelkiego rodzaju badaniami nad tajemniczą mutacją, zdolnościami czarownic oraz Koszmarami. To właśnie oni tworzą bronie dla członków Inkwizycji oraz opracowują najskuteczniejsze taktyki walki z wiedźmami. Spośród wszystkich ludzi posiadają największą wiedzę na temat czarownic.
  • Grabarze – Osoby zajmujące się papierkową robotą. Praca Grabarza nie wymaga żadnego kontaktu z czarownicami, więc z reguły zostają nimi zwykli ludzie. Do ich zadań należy nie tylko cała papierologia, ale też zamiatanie pod dywan wszelkich brudów oraz pilnowanie, by żadne mroczne tajemnice Inkwizycji wydostały się poza obręby siedziby.
  • Męczennice – Oficjalnie są to szpiedzy zbierający informacje na temat behawioru wiedźm, w rzeczywistości, udają przyjaciół, a nierzadko i kochanki czarownic, by potem wbić im nóż w plecy i wydać Inkwizycji. Ich tożsamość jest skrzętnie ukrywana, toteż wszystkie Męczennice podczas pokazywania się w mundurze organizacji obowiązkowo muszą nosić także maski.
  • Psy Gończe – Wynik eksperymentów Balsamistów, krzyżówka człowieka ze zwierzęciem. Nie są to jednak przymilne istotki o kocich uszkach czy króliczych ogonkach. Psy Gończe są bezwzględne i nierzadko posiadają bestialskie usposobienie. Otrzymali zwierzęce cechy, które mają pomóc w tropieniu wiedźm. Posiadają wyostrzone zmysły oraz inne atrybuty, np. ostre kły, pazury, łuski wzmacniające skórę. Psami Gończymi zostają jeńcy Inkwizycji oraz ludzie, którzy za sporą opłatą zgodzili się zostać królikami doświadczalnymi.
  • Adepci – Osoby odbywające szkolenie, by dostać się do jednego z oddziałów. Adeptem jest się do 17 roku życia. Dopiero wtedy kończy się kurs przygotowawczy i zyskuje miano pełnoprawnego członka Inkwizycji.
  • Skazańcy – Wiedźmy oraz czarownicy, których pochwyciła Inkwizycja. By uniknąć egzekucji, zgodzili się zdradzić swoich pobratymców i pomagać organizacji w tropieniu oraz likwidacji innych czarownic.

C  y r k :

  • Żongler – Cyrkowcy doskonale wprawieni w manipulowaniu różnymi przedmiotami (maczugami, nożami itd.), tak by jak najwięcej z nich znajdowało się na raz w powietrzu i żaden nie spadł na ziemię. Cechuje ich zatem niebywała wprost zręczność i precyzja, często także w posługiwaniu się różnorakimi ostrzami.
  • Akrobatka (Akrobata) – Osoba bardzo zwinna i giętka, która z niebywałą gracją porusza się na linach. Akrobatami często zostają wiedźmy posiadające zdolności modyfikacji własnego ciała, jak choćby rozciąganie go niczym guma.
  • Iluzjonistka (Iluzjonista) – Innymi słowy – magik. Czarownica lub nawet człowiek specjalizujący się tanich i niebywale sprytnych sztuczkach, dzięki czemu potrafią sprawić, by ludzie uwierzyli w coś, czego nie ma. To właśnie ich moce pozwalają na pokazanie Koszmarów ludziom nieposiadającym zmutowanego genu.
  • Hipnotyzerka (Hipnotyzer) – Wiedźma, która potrafi wprowadzić człowieka w trans i sprawić, by ten wykonywał wszystkie jej polecenia. Metody hipnozy są różne – zaczynając od inkantacji czarów, przez słowiczy śpiew, na uwodzicielskim tańcu kończąc.
  • Połykacz ognia – Mogłoby się wydawać, iż jest to niezwykle niebezpieczny zawód, lecz nie dla tych wiedźm! Opanowały one władzę nad ogniem do perfekcji, co wykorzystują, by zabawiać publikę najgorętszymi sztuczkami.
  • Treserka bestii (Treser bestii) – Czarownice oraz nosiciele zajmujący się oswajaniem Koszmarów i prezentowaniem publice różnych sztuczek z ich udziałem. Czasem spokojnie, a czasem w dość sadystyczny sposób. Jest to praca naprawdę niebezpieczna, zwłaszcza, gdy nagle Koszmarowi zamarzy się pożarcie całej publiki.
  • Arlekin – Kto nie kojarzyłby cyrkowych klaunów! Czerwone nosy, zabawny makijaż, szczudła... Jednak Arlekini należący do tego upiornego cyrku rzadko kiedy są tak mile zabawni. W większości są do istoty zdeformowane, przynajmniej częściowo, a widzom wcale to nie przeszkadza.
  • Marionetkarz – Cyrkowiec posługujący się w swych występach marionetkami. Zwykle są to czarownice, które dzięki swym magicznym mocom są w stanie tchnąć nieco życia w drewniane kukły. No, może nie zawsze drewniane, gdyż Marionetkarze wykorzystują do swych sztuczek lalki bardzo różne. Nierzadko będące prawdziwymi ludźmi.
  • Jeżeli żadna z powyższych rang nie pasuje do mocy lub umiejętności postaci, można wymyślić własną (powiązaną z działalnością cyrkową!). W przypadku czarownic, może być to tytuł typowy dla tej rasy (niżej – rangi dla czarownic).

C z a r o w n i c e :

  • Królowa Wiedźm* – Czarownica posiadająca moce tak silne, iż do dziś krąży wiele legend o jej mistycznej potędze. Nie jest koronowaną władczynią wiedźm, jednak wszystkie czują przed nią respekt i są gotowe wypełniać jej rozkazy oraz pójść za nią, gdy dojdzie do walki. Pojmanie tej niezwykłej postaci jest nadrzędnym celem Inkwizycji. (ograniczenie wieku: min. 25, maks. 75)
    + Dodatkowo: przy wyborze tej rangi otrzymuje się możliwość posiadania 1 dodatkowej mocy.
  • "Korona" Królowej – Grupa czarownic zebranych przez Królową Wiedźm – jej drużyna; dobre i oddane kompanki, którym powierza najważniejsze z zadań; starannie zweryfikowane i dobrane pod względem przydatności w owianych tajemnicą planach potężnej wiedźmy. Jedna spośród nich, Rubin, najbliższa towarzyszka Królowej, uważana jest za jej prawą rękę.

    • Rubin*
    • Diament*
    • Szmaragd*
    • Szafir*
    • Topaz*
    • Perła*
    • Onyks*


  • Czarownice i czarownicy tworzą swoje rangi w oparciu o posiadane moce. Przykładowo, jeżeli domeną wiedźmy jest żywioł ognia, rangą może być Wiedźma Ognia, jeżeli kwiaty – Różana Czarownica i tak dalej. Oprócz tego czarownice mogą posiadać jedną z rang w Cyrku oraz rangę Skazańca w Inkwizycji.

M i e s z k a ń c y / W ę d r o w c y :

  • Rangami Mieszkańców i Wędrowców (niebędących z rasy czarownicami) mogą być nazwy wykonywanych przez nich zawodów lub też mogą stanowić nawiązania do charakteru postaci. Użytkownicy mogą dowolnie dobierać tytuły, jednak powinny one nawiązywać do jakiejś cechy postaci.
Powrót do góry Go down
 
Rangi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wishtown :: Organizacja :: Kompendium Wiedzy-
Skocz do: